szybkanaukapro color - Szybka Nauka Pro

Szybka Nauka Pro to rodzinna firma, którą tworzą trenerzy i nauczyciele języków obcych. Łączy ich wiara w ludzki umysł i jego plastyczność. Ich zdaniem człowiek jest w stanie przyswoić dowolną wiedzę w bardzo krótkim czasie.

Klient

szybkanauka.pro

Branża

edukacja

Zakres współpracy

Google Ads

Data

2023

O Kliencie

Szybka Nauka Pro to rodzinna firma, którą tworzą trenerzy i nauczyciele języków obcych. Łączy ich wiara w ludzki umysł i jego plastyczność. Ich zdaniem człowiek jest w stanie przyswoić dowolną wiedzę w bardzo krótkim czasie. Strona internetowa szybkanauka.pro umożliwia zakup dowolnego kursu z oferty firmy i jednocześnie dostęp do indywidualnego panelu klienta, na którym znajdują się wszystkie zakupione przez niego kursy. Na stronie znajduje się również blog, czyli przestrzeń do dzielenia się wiedzą z zakresu szybkiej nauki.

 

Cele współpracy

Cele, na których skupialiśmy się we współpracy były następujące: wzrost sprzedaży, wzrost współczynnika ROAS i spadek kosztów konwersji.

Sprzedaż netto
+ 40 %
po 3 miesiącach współpracy
Koszt konwersji
- 27 %
po 3 miesiącach współpracy
ROAS
+ 1750 %
po 3 miesiącach współpracy
Wstęp
Analiza prowadzonych działań

Przeprowadziliśmy kompleksowy audyt narzędzi potrzebnych do weryfikacji skuteczności kampanii: Google Tag Manager, Google Analytics 4 i przede wszystkim konfiguracja konta Google Ads, zaowocowało to listą wątków, które chcieliśmy zaopiekować w nadchodzących miesiącach współpracy:

 

 

icon

Poprawiliśmy konfigurację konta Google Ads, tak aby budżet nie był "przepalany" na nieadekwatne miejsca wyświetlania reklam.

icon

Przygotowaliśmy analizę fraz kluczowych pod kątem kampanii tekstowych.

icon

Dokonaliśmy analizy konta Google Analytics 4 w celu ustalenia konkretnych person zakupowych, jak również analizy ścieżki wielokanałowej w celu ustalenia jak kanał Google Ads może partycypować w ścieżce użytkownika.

icon

Przygotowaliśmy kreacje reklamowe zgodnie z wytycznymi dot. marki jak również person zakupowych klienta.

icon

Dokonaliśmy audytu stron docelowych w celu weryfikacji ewentualnych problemów z konwersjami.

icon

Przygotowaliśmy strukturę kampanii, której celem było wpisanie jej w ekosystem marki i generowanie ruchu z każdej części lejka marketingowego.

Podsumowanie

Dzięki temu, że klient posiadał jasno zdefiniowany produkt w postaci kursów online oraz mocne edukacyjne USP, mogliśmy oprzeć kampanie na solidnych fundamentach biznesowych. Wyjątkowa propozycja wartości – obietnica szybkiego i skutecznego uczenia się – pozwoliła nam tworzyć komunikaty, które bezpośrednio trafiały w potrzeby odbiorców. Dzięki spójności przekazu między reklamą a stroną docelową wspólnie z klientem zbudowaliśmy zaufanie i zwiększyliśmy konwersje. Z kolei przejrzysta struktura oferty umożliwiła nam precyzyjne targetowanie i optymalizację, co przełożyło się na wyższy zwrot z inwestycji oraz lepszy koszt pozyskania klienta.