Szybka Nauka Pro to rodzinna firma, którą tworzą trenerzy i nauczyciele języków obcych. Łączy ich wiara w ludzki umysł i jego plastyczność. Ich zdaniem człowiek jest w stanie przyswoić dowolną wiedzę w bardzo krótkim czasie.
szybkanauka.pro
edukacja
Google Ads
2023
Szybka Nauka Pro to rodzinna firma, którą tworzą trenerzy i nauczyciele języków obcych. Łączy ich wiara w ludzki umysł i jego plastyczność. Ich zdaniem człowiek jest w stanie przyswoić dowolną wiedzę w bardzo krótkim czasie. Strona internetowa szybkanauka.pro umożliwia zakup dowolnego kursu z oferty firmy i jednocześnie dostęp do indywidualnego panelu klienta, na którym znajdują się wszystkie zakupione przez niego kursy. Na stronie znajduje się również blog, czyli przestrzeń do dzielenia się wiedzą z zakresu szybkiej nauki.
Cele, na których skupialiśmy się we współpracy były następujące: wzrost sprzedaży, wzrost współczynnika ROAS i spadek kosztów konwersji.
+ 40 %
po 3 miesiącach współpracy- 27 %
po 3 miesiącach współpracy+ 1750 %
po 3 miesiącach współpracyAnaliza prowadzonych działań
Przeprowadziliśmy kompleksowy audyt narzędzi potrzebnych do weryfikacji skuteczności kampanii: Google Tag Manager, Google Analytics 4 i przede wszystkim konfiguracja konta Google Ads, zaowocowało to listą wątków, które chcieliśmy zaopiekować w nadchodzących miesiącach współpracy:
Poprawiliśmy konfigurację konta Google Ads, tak aby budżet nie był "przepalany" na nieadekwatne miejsca wyświetlania reklam.
Przygotowaliśmy analizę fraz kluczowych pod kątem kampanii tekstowych.
Dokonaliśmy analizy konta Google Analytics 4 w celu ustalenia konkretnych person zakupowych, jak również analizy ścieżki wielokanałowej w celu ustalenia jak kanał Google Ads może partycypować w ścieżce użytkownika.
Przygotowaliśmy kreacje reklamowe zgodnie z wytycznymi dot. marki jak również person zakupowych klienta.
Dokonaliśmy audytu stron docelowych w celu weryfikacji ewentualnych problemów z konwersjami.
Przygotowaliśmy strukturę kampanii, której celem było wpisanie jej w ekosystem marki i generowanie ruchu z każdej części lejka marketingowego.
Wdrożenie kampanii i optymalizacja
Optymalizacja konta Google Ads
Aby celowo i świadomie skalować sprzedaż w tym kanale niezbędna jest regularna optymalizacja bieżących kampanii. W tym przypadku zdecydowaliśmy się na kampanie ręczne, tak aby po zebraniu wystarczającej ilości danych przejść na zautomatyzowane ustalanie stawek i rozpocząć skalowanie budżetu.
Podsumowanie
Dzięki temu, że klient posiadał jasno zdefiniowany produkt w postaci kursów online oraz mocne edukacyjne USP, mogliśmy oprzeć kampanie na solidnych fundamentach biznesowych. Wyjątkowa propozycja wartości – obietnica szybkiego i skutecznego uczenia się – pozwoliła nam tworzyć komunikaty, które bezpośrednio trafiały w potrzeby odbiorców. Dzięki spójności przekazu między reklamą a stroną docelową wspólnie z klientem zbudowaliśmy zaufanie i zwiększyliśmy konwersje. Z kolei przejrzysta struktura oferty umożliwiła nam precyzyjne targetowanie i optymalizację, co przełożyło się na wyższy zwrot z inwestycji oraz lepszy koszt pozyskania klienta.
